Nabór na Podyplomowe Studia Marketing Kultury

Narodowe Centrum Kultury i Uniwersytet Warszawski zapraszają na Podyplomowe Studia Marketing Kultury.
więcejStrona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Ładuję profile...
Ładuję profile...
Ładuję profile...
Ładuję profile...
Ładuję profile...
Ładuję profile...
Ładuję profile...
Ładuję profile...
Ładuję profile...
Ładuję profile...
Ładuję profile...
Ładuję profile...
W niedzielę zakończyła się kolejna, 12. edycja jednego z czołowych festiwalów muzyki elektronicznej w Polsce. Tak naprawdę, było super!
Krążek stanowi wyjątkową ucztę dla melomanów, jest dopracowany technicznie, wypełniony piosenkami z rewelacyjną liryką, poruszającą najważniejsze kwestie dnia codziennego.
Koncert kameralny i wyjątkowy, bo z nieliczną widownią, która przybyła na koncert. Jego wyjątkowość polegała, oprócz oczywiście wspaniałej muzyki, na tym, że zespół postanowił zaprosić publiczność na scene.
Balladowo-bluesowa forma połączona z rockową manierą to mieszanka wybuchowa i ?recepta? na wyjątkowo dobry koncert w bardzo kameralnych wnętrzach, jakie zapewnia właśnie wałbrzyski klub A?propos.
Płyta poruszy zarówno tych, którzy lubią wymyślność i różnorodność , jak i tych, którzy bardziej cenią sobie prostotę połączoną z niezwykłą głębią przekazu.
Narodowe Centrum Kultury i Uniwersytet Warszawski zapraszają na Podyplomowe Studia Marketing Kultury.
Podyplomowe studia skierowane są do:
menedżerów - praktyków działających w sektorze kultury
pracowników sektora administracji publicznej wszystkich szczebli zaangażowanych w organizację działań kulturalnych
absolwentów uczelni artystycznych oraz kierunków humanistycznych związanych z kulturą.
Wiedza i doświadczenie Uniwersytetu Warszawskiego oraz wieloletnia działalność badawcza i szkoleniowa Narodowego Centrum Kultury stanowią gwarancję wysokiego poziomu kształcenia w oparciu o zdiagnozowane potrzeby sektora kultury oraz o międzynarodowe standardy zarządzania kulturą. Celem studiów jest przekazanie obecnym i przyszłym menedżerom kultury wiedzy i umiejętności niezbędnych dla prowadzenia skutecznej krajowej i międzynarodowej działalności kulturalnej w realiach gospodarki rynkowej.
Żródło i więcej informacji na: www.kursnakulture.pl
Czas generowania obrazów: 5.4569089412689
Czas generowania całej strony: -1
Liczba wygenerowanych obrazów: 1