x

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Nowości portalowe

Organizacja pikniku, Wrocław

Organizacja pikniku, Wrocław

Data dodania: 2012-06-22 12:09:00

Organizator przetargu URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO WE WROCŁAWIU
Adres Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław
Powiat Wrocław
Województwo Dolnośląskie
Państwo Polska
Telefon 71/776-90-06
Przedmiot przetargu organizacja pikniku
Opis przedmiotu

organizacja pikniku dla pracowników, emerytów/rencistów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego oraz Biura Obsługi Urzędu
w dniu 07.09.2012 r., bardzo proszę o przesłanie wstępnej oferty zawierającej informacje na temat:
• ceny netto oraz brutto organizacji pikniku dla pracowników, emerytów/rencistów;
• propozycji menu.
Dodatkowe informacje:
• termin wykonania usługi: 7 września 2012 r. od godz. 16:30 do godz. 2:00;
• miejsce wykonania usługi: w odległości do 4 km od siedziby UMWD (Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław);
• przewidywana ilość uczestników Pikniku: 300-500 osób;
• Wykonawca zapewnia i pokrywa koszty imprezy przeprowadzonej w plenerze: teren ogrodzony, parking na minimum 10 samochodów osobowych, miejsca siedzące dla wszystkich uczestników, miejsce do tańczenia dla wszystkich uczestników, zapewnienie zadaszenia dla wszystkich uczestników miejsc siedzących oraz miejsca do tańczenia w przypadku deszczu, sprzęt nagłaśniający niezbędny do przeprowadzenia imprezy plenerowej, obiekty wyposażone w węzeł sanitarny - minimum 8 kabin sanitarnych;
• Wykonawca zapewnia i pokrywa koszty cateringu: przygotowanie oraz dostarczenie poczęstunku dla uczestników ww. spotkania w formie np. ogniska lub pikniku (menu - ciepły posiłek, zestawy grillowe, przekąski, napoje);
• cena powinna obejmować koszt surowców, przygotowania posiłków, obsługę oraz transport;
• posiłki powinny odpowiadać wszelkim normom odżywczym obowiązującym w punktach zbiorowego żywienia. Nie dopuszcza się możliwości serwowania jako potraw gotowych dań typu fast food oraz gotowych sproszkowanych zup;
• talony zostają wykonane przez Wykonawcę i dostarczone do Zamawiającego nie później niż 5 dni przed dniem 07.09.2012 r.;
• wydawanie posiłków odbywać się będzie na podstawie talonów w dniu 07.09.2012 r. w godz. 16:30-1:00;
• Wykonawca zapewni wydawanie posiłków po uzgodnieniu z Zamawiającym w przynajmniej 6 stanowiskach wraz z obsługą, każde stanowisko powinno być wyposażone w serwetki jednorazowe oraz sztućce;
• Zamawiający prosi, aby Wykonawca zapewnił sprzedaż napojów i przekąsek dla uczestników Pikniku na koszt uczestników przy zachowaniu maksymalnych cen brutto tj.:
L.p. Nazwa Maksymalna cena brutto za/szt.
1 Woda mineralna gazowana i niegazowana (Żywiec, Staropolanka, Nałęczowianka, Kropla Beskidu) - 0,5 1 2,00 zł
2 Woda mineralna gazowana i niegazowana (Żywiec, Staropolanka, Nałęczowianka, Kropla Beskidu) -1,5 1 3,00 zł
3 Coca Cola, Pepsi, i inne napoje tej firmy - 0,5 1 4,00 zf
4 Coca Cola, Pepsi, i inne napoje tej firmy - 2,0 1 6,00 zł
5 Piwo z beczki (Piast) - 0,4 1 4,00 zł
6 Sok owocowy 11 karton 6,00 zł
7 Napój owocowy 11 - karton 5,00 zł
co Paluszki solone 70 g 2,50 zł
9 Chipsy 20 g 6,00 zł
10 Orzeszki ziemne solone 150 g 5,00 zł
• Wykonawca zobowiązuje się do:
a. przygotowania i wydania posiłków w miejscu spotkania uczestników Pikniku w dniu 07.09.2012 r., dostarczenia produktów żywnościowych świeżych, potraw przyrządzonych tego samego dnia, co świadczenie usługi cateringowej,
b. przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. nr 171 poz. 1125 ze zm.),
c. świadczenia usługi cateringowej wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych,
d. podania cateringu na nowej jednorazowej zastawie plastikowej (miseczki, tacki, kubki, sztućce plastikowe) oraz serwetki papierowe do jednorazowego użytku,
e. zapewnienie obsługi niezbędnej do świadczenia usługi,
• Wykonawca zapewnia w dniu 07.09.2012 r. w godz. 16:30 do 2:00 zabezpieczenie zaplecza sprzętowego i technicznego tj.: miejsc siedzących dla wszystkich uczestników tj. stołów i ławek łącznie z zabezpieczeniem schronienia przed deszczem (miejsca siedzące), koszy na śmieci oraz innego sprzętu niezbędnego do świadczenia usługi będącej
przedmiotem niniejszego zamówienia, utrzymania w czystości i nienagannym stanie sanitarnym terenu Pikniku w czasie jego trwania.
• Zamawiający wymaga, aby sprzęt i urządzenia oraz wszystkie zainstalowane urządzenia elektryczne były sprawne i spełniały wszystkie wymogi prawne;
• Wykonawca zapewnia i pokrywa koszty zabaw: sportowo rekreacyjnych, minimum 6 zabaw typu: przeciąganie liny, wielobój rekreacyjny, konkurs w rzucie lotkami do tarczy, próba siłowa, skaczące piłki w godz. od 18:00 do 20:00; turniej strzelecki (trzy rodzaje broni) w godz. od 18:00 do 20:00; wspólnej zabawy tanecznej w godz. od 20:00 do 2:00;
• Wykonawca zapewnia i pokrywa koszty muzyki i DJ na czas trwania zabawy tanecznej;
• Wykonawca zapewnia i porywa koszty konferansjera do prowadzenia zabaw, konkursów, zabawy tanecznej;
• Wykonawca zapewnia i pokrywa koszty ubezpieczenia OC i NNW wszystkich uczestników (na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 20 000 zł - NNW, 200 000 zł - OC).
W związku z koniecznością szacowania przez Urząd wartości zamówienia zwracam się z uprzejmą prośbą o przesłanie kalkulacji cenowej dotyczącej organizacji pikniku zgodnie z zamieszczoną poniżej tabelą.
Cena powinna obejmować koszty organizacji pikniku.
Cena netto Cena brutto
1 Organizacja pikniku
2 Koszt organizacji pikniku na osobę (maksymalnie 500 osób)

Kontakt

W przypadku jakichkolwiek pytań osobą wyznaczoną do kontaktu jest Pani Magdalena Skrzypczyk, tel. 71/776-90-06, Wydział Kadr Szkolenia i Spraw Socjalnych Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego

Miejsce i termin składania ofert

Bardzo proszę o przesłanie na adres: komisja.socjalna@umwd.pl lub faksem 071/776-97-27 w terminie do25.06.2012 r. do godziny 12:00 wypełnionej tabeli oraz propozycji menu.

Data składania ofert 25 czerwca 2012
Miejsce i termin realizacji

termin wykonania usługi: 7 września 2012 r. od godz. 16:30 do godz. 2:00;
miejsce wykonania usługi: w odległości do 4 km od siedziby UMWD (Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław);

Źródło Internet i własne
Forma przetargu zapytanie ofertowe
Data dodania oferty 19 czerwca 2012

Zobacz wszystkie


Weź udział w konkursie albo kliknij na x aby od razu testować portal.